نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

روش های درمانی جایگزین از سندرم نفروتیک برای بیمارانی که به استروئید پاسخ نمی

"من برای درمان جایگزین برای فرزند من است که از سندرم نفروتیک رنج است و به منظور درمان استروئید پاسخ نمی گردم. می تواند به شما کمک برخی به من بدهید؟ "این یک سوال از یک پدر خوب است، اما من می دانم این سوال این است که سوال خود را ندارد، بسیاری از مردم وجود دارد می خواهند بدانند که پاسخ، بنابراین در زیر من به شما برخی از اطلاعات نسبی را، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

چرا برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مشتاق به دنبال روش های درمانی جایگزین هستند؟

در آن شناخته شده است که استروئیدها دارای اثر سریع و آشکار در درمان سندرم نفروتیک دوران کودکی، به ویژه هنگامی که کودکان پروتئین های سنگین. اگر شرایط بیمار می تواند به سرعت پرداخت و عود نیست، آنها فقط نیاز به استروئید برای یک دوره از زمان بدون هیچ گونه عوارض جانبی بزرگ است. با این حال، به برخی از کودکان، وضعیت آنها عود دوباره و دوباره است. در این وضعیت، برخی از عوارض جانبی رخ خواهد داد اگر آنها دوز استروئید افزایش و یا این دارو برای مدت طولانی. بنابراین برای این بخش از کودکان آنها را به برخی درمان های جایگزین دیگر.

درمان های جایگزین از سندرم نفروتیک چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند عوارض جانبی استروئیدها رفع و حل مشکل کلیه در همان زمان. همه گیاهان در آن به دقت توسط کارشناسان با توجه به وضعیت بیمار انتخاب، چرا که مردم مختلف است نشانه های متفاوت و حتی آنها را به همان بیماری. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر این درمان مناسب برای شما می باشد، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت با اطلاعاتی که شما می خواهید پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

اگر شما هنوز هم سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: